prop

Użytkownik1
7
postów
1
tematów

data rejestracji

ostatnia wizyta
Informacje
Brak danych
Wymiary
Brak danych
Kontakt
Brak danych
220 profile views
  1. Suplementy dla kobiety

    Jesli chodzi o spalacz to tez kwestia czy ma byc cos lajtowego bez stymulantow czy jakas kosa, bo to zasadnicza roznica. Dla kobiet raczej standardowo jakies witaminki, zwykly kompleks; http://sklep.pakernia.pl/vita-min-multiple-sport-60kaps.html mozesz jak chcesz dorzucic lkarnityne (redukcja) bcaa jesli boisz sie katabolizmu
  2. Kuchnia koxa cos na szybko

    Wrzucajcie Wasze pomysly na szybkie posilki, bo pomyslow juz brak a nic tak nie zniecheca jak ryz z kurczakiem 4x dziennie Moje patenty to klasycznie szejki platki owsiane + odzywka bialkowa Wafle ryzowe + serek wiejski lub plaster lososia Jajecznica Twarog + garsc orzechow - opcja na noc
  3. trening fbw

    Troche byle jaki ten trening, fbw powinno bazowac na takich podstawowych cwiczeniach jak ciagi, siady - co polecilbym dodac na tylek masz wykroki, mozesz dodac chodzone - robia robote, wszelkie siady, prostowania nog - jakas maszyna
  4. Jakie badania

    To zależy jaki cykl, no ale na ogół hormony (estro, prolaktyna, estadiol), tesc morfologia jak leci oral to watroba asap alat mozesz tez mocz
  5. Dobre wegle

    To zależy w jakim momencie, kukurydziane możesz od czasu do czasu zjeść, nic się nie stanie, spoko opcja jako potreningowy mix z białkiem zamiast carbo. Owsiane, jeśli tolerujesz i nie masz problemów z błonnikiem to wcinaj śmiało.
  6. fbw czy split

    Ogółem bez większego znaczenia ale fbw jest polecane dla nowych z kilku względów, po primo przećwiczysz wszystkie partie mięśniowe więcej razy w tyg (większa czestotliwość i objętość) - co warto wykorzystać na początku przygody z siłką, po drugie to dobra okazja żeby dopiąć i potrenować nad technikę.
  7. Zapytania o dostępność towaru

    Kiedy będzie Ashwagandha?